arton:tjugofem

Har såååååå mycket bilder att visa! Har haft det hur roligt som helst den senaste tiden. Varit på besök i Katrineholm, jobbat, varit med mina fina vänner, varit i Göteborg och sett massa asgrymma band och shoppat! Idag har jag jobbat och är helt slut. Har städat rummet och lagat mat. Tillskillnad från det som brukar vara makaroner och korv när jag är ensam hemma blev idag pasta med massa gotti, bland annat soltorkadetomater, körsbärstomater, parmaskinka, sparris, pesto, mozarella och en cola på det. Kan ju inte annat säga att det satt fint i kistan. Nu ska jag snart träffa mina fina och hitta på nått. I morgon blir det ännu en dag av jobb. Ha det fint till nästa gång.

tio:femtioett

Hade en grym midsommar. Dock var det väl inte så jättekul att jobba hela dagen. Efter jobbet stressade jag hem och sen till Issa där det bjöds på grymt goood mat. Framåt kvällen åkte vi hem till Marcus och stannade där resten av kvällen. Nu ska jag lämna Martin i sängen min och cykla ner till jobbet. Pussåkram

tio:tjugoåtta

tio:tjugofem

I onsdags var vi i hamnen och åt glass i det fina vädret.

Åtta:fjorton

ligger ute i stugan och ska snart palla mig in i duschen och bli lite midsommarfin. Pappa skjutsar in mig till stan för lite jobb mellan 11-17. Sen beger jag mig hem till issa för middag med bästa tjejerna! <3 därefter är allt oklart. Har till och med fixat en krans igår. Hoppas den inte vissnar till kvällen. Ha en fin midsommar alla! <3

sjutton:trettio

Sitter hemma hos min pingla. Hon syr in min klänning och jag gör nada. Ikväll ska vi äta glass i hamnen.

tio:tretton

noll:femton

Bilder från Mallis från tisdagen. Vädret sög och vi spenderadee största delen av eftermiddagen på en uteservering för att det spöregnade. På kvällen gick vi och åt och jag åt en smaskig carbonara.

tjugotre:femtioett

Allt rullar på. Idag har jag ätit en god sallad med Martin och sen jobbat. Sen händer det inte mycket mer. På fredag är det midsommar.

ett:tjugoett

Några bilder från mobilen som är tagna från skolavslutningen och framåt.

elva:nollnoll

Kan väl säga att jag har haft fullt upp sedan skolavslutningen och det är anledningen till att jag har varit lite frånvarande här samt att jag har massvis med oredigerade bilder som måste redigeras och visas. Hade en skolavslutning bestående av jobb och sen fest hemma hos Matilda på kvällen. Dagen efter var det dags för studenterna att sluta skolan. Firade Bea och David och hamnade till sist på vallarna och när vi knallade hemåt halv 2 på natten var det 19 grader ute!!! Det var sjukt. Resterande dagar jag jag jobbat och hade igår min första lediga dag sen i fredags. Har även hunnit med att fira Matilda som blev sjutton! Nu vankas två dagars jobb och sen är jag ledig lördag! Dags att åka till jobbet. Ha det bra så hörs vi inom en snar framtid.
'

tjugotvå:fyrtioåtta

Tog lite spontant sista bussen till stugan igår. Lite stressigt blev det väl när jag bestämde mig 18.55 att jag skulle åka och bussen gick 19.00. Men jag hann, dock fick vi åka efter bussen en bit. Idag har jag solat och myst med mormor. Tog bussen in på eftermiddagen för att avverka några timmar på jobbet. Nu ska jag krypa ner i sängen och längta lite mer till skolavslutningen. puss

sexton:femtiotvå

På måndagen tog vi bussen in till Palma för en dag full med shopping. Fin stad!

noll:femton

Har haft några fantastiska dagar på Mallorca med min kära mormor. Dock har vädret inte varit på våran sida så det har väl resulterat till att jag är vitare nu än vad jag var tidigare. Enligt en spansk man borde jag ha stannat där i två månader så att jag skulle bli lite brun... Men men, vi har ändå haft det trevligt och det dåliga vädret har gjort så att vi har kunnat strosat runt i Palma och shoppat utan att ha haft dåligt samvete för vädret. Fick med mig lite fin fina saker hem, bland annat ett par fina skor, virkad bikini, några smycken, lite kläder och lite presenter från Zara home. Kom även hem med massvis med bilder som jag ska titta igenom. Men nu ska jag sova och hoppas på lite finare väder här hemma. Sov gott!

åtta:fyrtiosju

Vi landade vid sju på kvällen och när vi kom till hotellet gick vi ut och åt och somnade tillsist gott i våra sängar.