noll:femton

Har haft några fantastiska dagar på Mallorca med min kära mormor. Dock har vädret inte varit på våran sida så det har väl resulterat till att jag är vitare nu än vad jag var tidigare. Enligt en spansk man borde jag ha stannat där i två månader så att jag skulle bli lite brun... Men men, vi har ändå haft det trevligt och det dåliga vädret har gjort så att vi har kunnat strosat runt i Palma och shoppat utan att ha haft dåligt samvete för vädret. Fick med mig lite fin fina saker hem, bland annat ett par fina skor, virkad bikini, några smycken, lite kläder och lite presenter från Zara home. Kom även hem med massvis med bilder som jag ska titta igenom. Men nu ska jag sova och hoppas på lite finare väder här hemma. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0