arton:tjugofem

Har såååååå mycket bilder att visa! Har haft det hur roligt som helst den senaste tiden. Varit på besök i Katrineholm, jobbat, varit med mina fina vänner, varit i Göteborg och sett massa asgrymma band och shoppat! Idag har jag jobbat och är helt slut. Har städat rummet och lagat mat. Tillskillnad från det som brukar vara makaroner och korv när jag är ensam hemma blev idag pasta med massa gotti, bland annat soltorkadetomater, körsbärstomater, parmaskinka, sparris, pesto, mozarella och en cola på det. Kan ju inte annat säga att det satt fint i kistan. Nu ska jag snart träffa mina fina och hitta på nått. I morgon blir det ännu en dag av jobb. Ha det fint till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0