elva:nollnoll

Kan väl säga att jag har haft fullt upp sedan skolavslutningen och det är anledningen till att jag har varit lite frånvarande här samt att jag har massvis med oredigerade bilder som måste redigeras och visas. Hade en skolavslutning bestående av jobb och sen fest hemma hos Matilda på kvällen. Dagen efter var det dags för studenterna att sluta skolan. Firade Bea och David och hamnade till sist på vallarna och när vi knallade hemåt halv 2 på natten var det 19 grader ute!!! Det var sjukt. Resterande dagar jag jag jobbat och hade igår min första lediga dag sen i fredags. Har även hunnit med att fira Matilda som blev sjutton! Nu vankas två dagars jobb och sen är jag ledig lördag! Dags att åka till jobbet. Ha det bra så hörs vi inom en snar framtid.
'

Kommentarer
Postat av: ELLIKING

WEEHOO SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ LITE UPPDATERING!!!!!!!!!

2011-06-19 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0