TJUGOTVÅ:TRETTIOFYRA

Okej har varit ganska dålig på att uppdatera. Man ska försöka att ge bloggen en ny chans då det är kul att blogga. Bara man han inspiration så. Har blivit sämre på att fota och det är en av anledningarna till att jag inte har uppdaterat. Känns tråkigt att lägga upp samma bilder som jag lägger upp på instagram här också. Men jag vet att både mormor och farmor läser så lite instabilder kan jag nog bjussa på. En liten lägesuppdatering då. Befinner mig i Danmark med familjen och firar påsk. Imorgon blir det Tyskland och på torsdag far vi hemmåt. Ska nog försöka klämma in lite shopping på onsdagen också! Hoppas ni har haft en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0